Θέλω να γράψω πόσο σε αγαπώ.

                             Θέλω να γράψω πως Εσύ μου έμαθες.

                             Nα μένω κλεισμένη στο ταμείο μου,

                             μαζί Σου να επικοινωνώ.

                             Όσο πιο λίγα λες…..

                            (Έτσι μου είπες…)<<Ματθαίος: στ΄ 5,6.>>

                             Μην μοιάσω στον φαρισαίο….

                             Μηνύματα χαράς, ελευθερίας έστειλες,

                             για να ευαγγελιστώ.

                             Απόστολους, Αγίους, δείγμα,

                             που θα παραδειγματισθώ.

                             Μα όχι για μεσάζοντές Σου στην επιθυμία μου.

                             Κι όχι τάματα, χρυσά, ασημένια για να εξαγοράσω την εύνοια Σου.

                             Και να, ξαφνικά, βάλαν παραπετάσματα θρησκείας….

                             Νόμοι, κανόνες, απειλές, βρισιές!

                             Με τις ρανίδες του αίματος Σου, χαράγματα απαίσια από τους πιστούς,

                             για τους πιστούς….

                             Διαβάζω το λόγο Σου…

                           ( Ήρθε ξανά ο Ηλίας, μα οι Εβραίοι δεν τον γνώρισαν…

                            (Έτσι είπες για τον Ιωάννη…)<<Ματθαίος: ια΄ 14,15.>>

                            Γνωρίζεις τον κόσμο του πνεύματος, μου δείχνεις τον κόσμο της Αληθείας.

                            Θέλω να γράψω, ότι δεν θα αναστηθούμε με τούτα τα σώματα…

                           (Έτσι μου είπες…)<<Λουκάς: κ΄ 35.>>

                            Συμφέρει σε εσάς να φύγω για να έρθει – να έρθεις σαν- το Πνεύμα της Αληθείας….

                           (Έτσι μου είπες…) <<Ιωάννης: ιστ΄ 13,14.>>

                            Δεν θέλω τις παραδώσεις να μου τρατάρουν αίμα πιστών…

                            Καρβουνιασμένα σώματα,

                            Τοτέμ για Σένα.

                            Να κοινωνώ/επικοινωνώ μόνο…Τούτο κάνετε προς ανάμνηση Μου…

                            (Έτσι μου είπες…)  <<Λουκάς: κβ΄ 19, 20.>>

 

 Πεζό ποίημα, στοχασμός, δημοσιευμένο.

Άννα