Κύριε Νικόλιζα και στις δύο αμέσως προηγούμενες αναρτημένες απαντήσεις σας, στα  τοπικά μπλοκ, δεν απαντάτε καν στις πολύ απλές και σαφέστατες ερωτήσεις που σας έθεσα από την αρχή!

Δύναμαι να τις θέσω ξανά κι όσο ποιο απλά μπορώ, μήπως και αποφασίσετε τελικά να μου απαντήσετε δίχως όλη αυτή τη “σαλατοποίηση” των ασαφή δύο προηγούμενων κειμένων/άρθρο σας και τους τόσο ανυπόστατα εξαπολύσαντας μύδρους προς το πρόσωπό μου.

1η ) Από πού αντλήσατε την είδηση για να ανακηρύξετε στο τελευταίο φύλλο της εφημερίδας που εκδίδετε  (αρ. φύλλου 257, σελίδα 8), σαν σκηνοθέτη του ΔΗ.ΘΕ.ΜΕ. τον αξιότιμο συμπολίτη μας κ. Ηλιόπουλο (ενώ η ΔΗΚΕΔΗΜΕ κι ο Δήμος Μεγαρέων δεν έχουν πάρει ακόμη καμία απόφαση); 

Καθώς γράφετε: ” Ο Νίκος Ηλιόπουλος αναλαμβάνει τα ηνία του θεάτρου Μεγάρων!” Και συνεχίζετε στο έντυπο άρθρο σας: ‘’Την πρώτη ανεπίσημη επαφή του με ερασιτέχνες συνπολίτες μας ηθοποιούς είχε ο νέος σκηνοθέτης του Δημοτικού Θεάτρου Μεγάρων….’’ Και πόσοι ερασιτέχνες ηθοποιοί παρευρίσκοντο εκεί;

Έτσι αγαπητέ κ. Νικόλιζα, ας ξεκαθαρίσουμε τα γεγονότα διότι πολύ ομίχλη τα σκέπασε!!!

2η)Ποιος από τους δυο μας δυναμιτίζει τις καταστάσεις για το ΔΗ.ΘΕ.ΜΕ.;

3η)Ποιος από τους δυο μας βιάζει καταστάσεις για την αρπαγή των αποφάσεων;

4η)Ποιος από τους δυο μας λοιπόν, είναι εκτός χώρου, χρόνου κ.τ.λ., με τυπωμένη στην εφημερίδα του μια επιπλέων ανακριβή είδηση για το ΔΗ.ΘΕ.ΜΕ.;

Εάν έχετε το κουράγιο να υπερασπιστείτε τα γραφόμενά σας και την δημοσιογραφία που ‘’κόπτεστε’’ ότι υπηρετείτε, τότε αγαπητέ κύριε, με μεγάλη μου χαρά να συνεχίσουμε κάθε συζήτηση για το θέμα των μισθώσεων στις υπηρεσίες των σκηνοθετών και περί την θεαματικά ανοδική πολιτισμική πορεία του Δημοτικού θεάτρου Μεγαρέων που συντελεστικέ τα τελευταία πέντε χρόνια. Αφού πρώτα βέβαια, μου απαντήσετε με σαφής λόγους…

Επίσης, αν η δημοσιογραφία, καθώς μου γράφετε: ‘’ Όσο για την δημοσιογραφία, αφήστε την αγαπητή μου. Μείτε την λέξη δεν θα πρέπει να αναφέρετε…’’, είναι αυτή η ψευδή σαλατοποίηση των γεγονότων και ο βιασμός στην αρπαγή αποφάσεων! Τότε ασφαλώς αγαπητέ κ. Νικόλιζα και δεν θα πρέπει να την αναφέρω –όπως μου υποδεικνύετε- δεν μου ταιριάζει, δεν με αντιπροσωπεύει, την αφήνω για εσάς που όπως διαφαίνεται την γνωρίζετε καλά.

 Και ακόμη, για την θεατρική ιστορία της πόλης των Μεγάρων κ. Νικόλιζα. Ο κ. Ακριβός καθηγητής/σκηνοθέτης, που εκπαίδευσε θεατρικά τα παιδιά του 2ου Λυκείου για να ξεδιπλώσουν το καλλιτεχνικό τάλαντό τους, όπου κι ανέβασαν την πρόσφατη θεατρική θριαμβευτική παράσταση, καθώς εσείς πάλι μας επισημάνατε. Μάθετε λοιπόν αγαπητέ κύριε, ότι  υπήρξε μαθητής και ηθοποιός του σκηνοθέτη που μας εκπαιδεύει θεατρικά επί πέντε χρόνια τώρα στο ΔΗ.ΘΕ.ΜΕ., μαθητής λοιπόν κι ο κ. Ακριβός του επιτυχημένου σκηνοθέτη κ. Γιώργου Μαρδά!

Ελπίζω επιτέλους, πως εσείς, ο εξαίρετος δημοσιογράφος, θα απαντήσετε τουλάχιστον στη πρώτη ερώτησή μου για να λυθεί η απορία που ταλαιπωρεί εμένα και πάρα πολλούς άλλους συντοπίτες μας ερασιτέχνες ηθοποιούς.

Είναι λοιπόν, αληθινό το δημοσίευμά σας, περί την επιλογή της θέσεως του κ. Ηλιόπουλου σαν σκηνοθέτη του ΔΗ.ΘΕ.ΜΕ. από τη Δημοτική Αρχή, ή, μας περάσατε μια αναληθή είδηση καθώς εσάς εξυπηρετούσε, και που λογικά ήταν μια καθόλα σαλατοποιημένη είδηση κι αυτή, για άγνωστους προς τους αναγνώστες σας σκοπούς;

Με τούτα σας χαιρετώ με εκτίμηση αγαπητέ κ. Νικόλιζα, περιμένοντας πάντα μια σαφή απάντηση τουλάχιστον.

Ευχαριστώ τα τοπικά μπλοκ για την φιλοξενία των προβληματισμών μου και την ανοχή των αναγνωστών τους. Μα όπως θα γνωρίζετε ήδη, η ηλεκτρονική δημοσιογραφία/αρθογραφία, τείνει να γίνει το πλέον σύγχρονο ‘’όπλο’’ για την ενημέρωση της κοινής αλήθειας.

Καλή Ανάσταση.

Με εκτίμηση.