Πατώ πρόσφατα τα@@@@@@@ του ταύρου στη γνωστή στοά του Μιλάνου, με μια ευχή….χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Γιάννη ζήλεψα!!! Να κι εγώ!!!

 

                                                      

 

                                                                                 Λίγο πριν να μπω στη στοά….Μιλάνο 21/8/2009

 

                                                       

                                                                                         Οι γνωστοί καταρράκτες του Ρήνου Ελβετία….  

 

 

Είμαι σίγουρη πια….

Τα Spaces δίχως τον Κύριο, που υπάρχει πίσω απ’ το προφίλ Yannidaki live, για μένα, δεν μπορούν υπάρξουν με την σημερινή τους φυσικά, αξιοπρεπή εμφάνιση!!!

Είναι το δεύτερο ιστολόγιο που αναρτώ με το ίδιο θέμα. Λυπάμαι……

Ξαφνικά στέρεψα…. Οι σκέψεις μου μένουν κλειδωμένες στην αποχώρηση του!!!

Οκτώ μήνες είχα (σε κάθε λάθος και σωστό μου), κοντά μου, την υπέροχη φαινομενικά σκοτεινή, μα ουσιαστικά πολύ φωτεινή ύπαρξη του!!!  Κάνοντας πραγματικότητα, δίνοντας ύπαρξη και ζωή στο μύθο του Batman!!!

Έγραφα για τα εδώ ιστολογικά θέματα και τον είχα στο νου μου, έτσι νοερά καθοδηγούσε το χέρι μου….Μην φανταστείτε πως είχαμε κάποια ιδιαίτερη, μυστική και προσωπική επικοινωνία. Α, όχι!!!

Όλα κι όλα τέσσερα προσωπικά μηνύματα υπάρχουν!!!

Όμως ήταν τόσο σημαντικά!!!

Ναι υπάρχουν κι άλλες αξιοπρεπή παρουσιάσεις εδώ, απ’ όσες εγώ γνώρισα. Άνθρωποι με πνευματικό “τσαγανό” και πολύ σπουδαίο γράψιμο. Για μένα η Εριφύλη κι η Άννα «katabran» παραμένουν αξεπέραστες. Όπως επίσης κι Ο Αλέξανδρος Τσακ., στη φοβερή κυνική ποίηση. Εύχομαι κάποια στιγμή και σε σύντομο χρόνο να δούμε εργασίες τους στα βιβλιοπωλεία.

Ακόμα 230 περίπου, πολύ καλούς φίλους έκανα, που αρκετοί από τούτους, στις δύσκολες στιγμές με στήριξαν γερά δίχως να με γνωρίζουν!!!

Αν αρχίσω τα ευχαριστώ στον καθένα προσωπικά, δεν θα μας φθάνουν δέκα ιστολόγια!!!

Αισθάνομαι όμως την ανάγκη να σας ευχαριστήσω όλες κι όλους για την αμέριστη φιλία σας. Επιτρέψτε μου, μόνο στην Εριφύλη και στη ζωντανή μα πολύ ανθρώπινη φίλη Θωμαή (capore), πρέπει από εμένα ένα προσωπικό ξεχωριστώ ευχαριστώ. Κι εκείνες γνωρίζουν το γιατί!

Είσαστε όλοι μια υπέροχη ανθρώπινη παρέα.

Δεν ξέρω, αν με την φυγή του Κυρίου Yannidaki θα μπορέσω να λειτουργώ το ίδιο?

Μα θα κρατήσω ανοικτό το προφίλ για να μπορώ να σας διαβάζω.

Σας ευχαριστώ όλους.

Άννα