ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΟ ΔΑΒΙΔ

 

Ο δημιουργός του κόσμου μίλησε στο Δαβίδ πίσω από το πέπλο μυστηρίου. <<Όλα όσα υπάρχουν, είτε καλά είτε κακά, ορατά ή αόρατα, κινούμενα ή ακίνητα, είναι μόνο ένα υποκατάστατο αν δεν είμαι εγώ ο ίδιος και για μένα δεν θα βρεις ούτε υποκατάστατο ούτε όμοιο. Αφού τίποτα δεν μπορεί να πάρει τη δική μου θέση, μη χωρίζεις τον εαυτό σου από μένα. Επομένως, μην επιθυμείς αυτό που προσφέρεται σε σένα αν αυτό δεν είμαι εγώ.

 

                                                                             

 

                                                                                   Η ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΝΕΚΡΗ ΚΟΡΗ ΤΗΣ

 

Ένας περαστικός που είδε μια μητέρα να κλαίει πάνω από το μνήμα της κόρης της, είπε: <<Αυτή η γυναίκα είναι ανώτερη από εμάς, άνθρωποι, διότι ξέρει ποιον έχει χάσει και από ποιόν έχει χωριστεί. Ευτυχισμένη η γυναίκα ή ο άντρας που ξέρει ποιόν έχει χάσει και για ποιόν κλαίει. Όσο για μένα, μολονότι κάθομαι και θρηνώ και τα δάκρυά μου πέφτουν σα βροχή, δεν ξέρω για ποιόν κλαίω. Αυτή η γυναίκα παίρνει την πρωτιά και την υπεροχή από χιλιάδες σαν εμένα, διότι αυτή έχει βρει το άρωμα του όντος που έχει χάσει.

 

                                                                           

 

Από το βιβλίο <<ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ>> Του Πέρση ποιητή ΦΑΡΙΝ ΟΥΝΤΙΝ ΑΤΤΑΡ. Εκδόσεις. Μπουκουμάνης.